reklama

Sila do ďalších dní...

Každý určite zažil dni, keď bolo všetko pekné a dobré, keď mohol aspoň na pár hodín zabudnúť na svoje starosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Uplynupé tri dni som aj ja takto prežila. Pýtate sa prečo? Mali sme totiž trojdňovú duchovnú obnovu.

Prvý deň duchovnej obnovy sa začal svätou omšou v našej kaplnke. No vtedy sme ešte ani netušili, čo nás čaká. Skrývalo sa to niekde v hĺbke srdca a ja som mala pocit, že to nebudú len také obyčajné ,,ducháče".

 Svätá omša bola veselá, každý sa poctivo zapájal do spevu, takže medzi nás už skoro ráno zavítala dobrá nálada.  

Obrázok blogu

 Po omši sme sa stretli v meditačke, teda v miestnosti, kde sme mali mať prednášky a aj nejaké prekvapenia. Neboli to len hociaké prednášky, ale všetko sa týkalo reálneho života. Kríza finančná, ale hlavne duchovná, neobyčajní ľudia...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Každý pozorne počúval a samozrejme zo začiatku bolo ticho (držali sme jazyky za zubami).

 Potom sme však dostali úlohy. Po obedňajšom odpočinku sme sa mali premeniť na hercov.To ste mali vidieť, koľko talentov sa odrazu objavilo! Mali sme si vymyslieť niečo zo života, nejakú situáciu a zahrať to. To sa nám celkom podarilo, teda apoň si to myslím. A toto nebola jediná úloha, ktorú mal pre nás pripravenú pán farár, ktorý viedol celú našu duchovnú obnovu.  Mali sme aj tvorivé dielne, kde sme modelovali...

Obrázok blogu

Pozerali sme príbehy rôznych ľudí, spievali sme,modlili sa a lepšie sme sa ako kolektív spoznali. Odkryli sa rôzne vlastnosti kolegov, dokonca aj riaditeľky, ktorá nás učila, ako máme správne komunikovať. Samozrejme sme mali aj možnosť svätej spovede. Veď ako by vyzerala duchovná obnova bez nej?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A čo som si z tejto obnovy odniesla? Predovšetkým veľký pokoj, dostala som odpovede na mnohé nezodpovedané otázky, našla som riešenia na jednotlivé problémy. Som vďačná za to, že som sa mohla tejto obnovy zúčasniť.

 P.S. Človek sa potrebuje niekedy obnoviť!  

Obrázok blogu
Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu