reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čo by sme mali vedieť o Advente?

Kornélia Kováčová

Čo by sme mali vedieť o Advente?

Čo je to Advent?No to je ten nejaký čas pred Vianocami.Asi takto si niekto povie.Ale čo to v skutočnosti je? Aký význam má adventný veniec?

  • 28. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 0
Do tretice všetko dobré!

Kornélia Kováčová

Do tretice všetko dobré!

Hovorí známe porekadlo. Lenže nám sa to podarilo už na druhý krát. A pýtate sa, čo? V minulom článku som Vám opísala stanovačku, ktorá ale bola upršaná a nevydarená. Tak sme si vtedy povedali, že to jednoznačne musíme zopakovať. A tak sa to aj stalo.

  • 18. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 698x
  • 0
Aká je ozajstná stanovačka?

Kornélia Kováčová

Aká je ozajstná stanovačka?

August. Letný mesiac, mesiac dovoleniek a prázdnin. Keďže som bola mimo pracovného mesta, nevedela som, čo sa tam deje. Až do dňa, kým mi neprišla správa, že sa ide na opekačku a stanovačku

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 192x
  • 0
Učiteľky ako rodina

Kornélia Kováčová

Učiteľky ako rodina

Dni 20- 22 apríl boli pre niekoľko učiteliek neobyčajnými. Neprišli sme ráno do triedy, nečakali deti, ale ani doma sme nesedeli. Predsa sme robili niečo, čo bolo pre deti. Mali sme totiž také menšie školenie.

  • 25. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 824x
  • 3
Krásy prírody

Kornélia Kováčová

Krásy prírody

Boli ste v poslednom čase niekde na výlet? Ja áno. V nedeľu sa rozhodlo, že sa ide na menší výletík. Potešila som sa, lebo o tom mieste som už počula veľa pekného, no zatiaľ som tam ešte nebola. A čo sme videli? Tak to Vám teraz ukážem!

  • 17. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 920x
  • 0
reklama
Sila do ďalších dní...

Kornélia Kováčová

Sila do ďalších dní...

Každý určite zažil dni, keď bolo všetko pekné a dobré, keď mohol aspoň na pár hodín zabudnúť na svoje starosti.

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 4
Len tak na zamyslenie...

Kornélia Kováčová

Len tak na zamyslenie...

Porozprávam Vám príbeh, nad ktorým som sa aj ja zamyslela.

  • 21. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 9
Keď Mikulášovi stačí kvetináč...

Kornélia Kováčová

Keď Mikulášovi stačí kvetináč...

... Kde bolo tam bolo, a bolo to v dnešné ráno, kedy sa M a Č (Mikuláš a čert) vybrali rozdávať darčeky do POPRADU.

  • 6. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 804x
  • 18
Krátky víkend, ale o to dlhšie zostane v pamäti

Kornélia Kováčová

Krátky víkend, ale o to dlhšie zostane v pamäti

Bol pekný októbrový deň. Slniečko pekne svietilo a preto sme sa rozhodli, že si urobíme malý výlet. Pobalili sme si veci, sadli do auta a vydali na cestu. Išli sme na chatu, ktorá sa nachádza na krásnom mieste. Je obklopená lesom a krásnou prírodou. A čo bolo asi najdôležitejšie, že bolo ďaleko od hluku a bolo tam ticho. Bolo počuť len spev vtáčikov a sem tam nejaké vláčiky.

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 916x
  • 2
Dedinka, v ktorej som vyrastala

Kornélia Kováčová

Dedinka, v ktorej som vyrastala

Na východe Slovenska sa rozprestiera malá dedinka.Je to dedinka, v ktorej som strávila krásnych 20 rokov svojho života. Volá sa Biel.

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 595x
  • 4
reklama
Sklamanie prichádza vtedy,keď to človek najmenej čaká...

Kornélia Kováčová

Sklamanie prichádza vtedy,keď to človek najmenej čaká...

Všetko sa to začalo pred dvoma rokmi.Nevedela som ešte,čo ma čaká.Vedela som len jedno...milovala som ho!

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 891x
  • 9
Komu mala veriť?!

Kornélia Kováčová

Komu mala veriť?!

Všetko sa to začalo už dávno.......ale vtedy ešte nikto nevedel ako sa to vlastne skončí....

  • 15. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu