reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

reklama

Naší drobci

Mikuláš, Mikuláš, čo nám dáš?

Kornélia Kováčová

Mikuláš, Mikuláš, čo nám dáš?

7. december.  Je ešte skoro ráno, vonku je ešte tma, ale ja už sedím v triede a čakám detičky.Čakám ich príbehy o tom, ako prežili Mikuláša doma. Som v presvedčení, že prídu plný zážitkov. A tie zážitky sa dnes obohatia o ďalšieho Mikuláša. Pretože dnes zavíta do našej materskej školy v Michalovicach.

  • 10. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 127x
  • 1
Cez víkend tu máme ďalší sviatok!

Kornélia Kováčová

Cez víkend tu máme ďalší sviatok!

6. december. Tento dátum si pamätá každé dieťa, ale prečo? Lebo je sviatok Mikuláša. Ale majú správnu predstavu o Mikulášovi, o tom kto to vlastne bol? Alebo pod Mikulášom si predstavujú Santa Clausa? Mnohokrát, keď deti počujú meno Mikuláš, predstavia si červenu čiapku, červené nohavice a červený kabát. To však nie je svätý Mikuláš. Tak kto vlastne bol svätý Mikuláš??

  • 3. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 932x
  • 2
Hurá! Máme Deň Detí!!!

Kornélia Kováčová

Hurá! Máme Deň Detí!!!

1. jún... V kalendári je skratka MDD. Čo to vlastne je? No predsa Medzináridný Deň Detí. To už vie každé dieťa, čo je škôlkár či školák. Ale tento rok,sme mali netradičný deň detí. Prečo?

  • 3. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 0
Letí, letí, všetko letí...

Kornélia Kováčová

Letí, letí, všetko letí...

A neletí iba to, čo má krídla. Čas predsa nemá krídla, no predsa letí.

  • 17. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 833x
  • 0
Už len niekoľko dní a budeme herci!

Kornélia Kováčová

Už len niekoľko dní a budeme herci!

Dnes mali detičky v CMŠ v Michalovciach zvláštny deň! Prečo?

  • 10. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 720x
  • 0
reklama
Inšpekcia skoro ráno!

Kornélia Kováčová

Inšpekcia skoro ráno!

Dnes ráno, keď som si otvorila oči, povedala som si: „Konečne piatok!" Nevedela som však, ako nikdy nikto, čo ma dnes čaká. Vedela som iba, že dnes je moja pracovná doba od 6:30 do 16:30. Umyla som sa, pobalila veci do práce, zamkla byt a pomalou chôdzou som sa vybrala na svoju cestu.

  • 6. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 796x
  • 0
Prvý krát v kostole?

Kornélia Kováčová

Prvý krát v kostole?

Prvý marcový deň, nedeľa, možno bežná, ale predsa niečim výnimočná.

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 141x
  • 4
Detský karneval práve prišiel k Nám!

Kornélia Kováčová

Detský karneval práve prišiel k Nám!

Chystajte si deti masky, bude smiech a špás. Detský karneval, práve prišiel k Nám!

  • 25. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 171x
  • 0
Dokázala som to!

Kornélia Kováčová

Dokázala som to!

Viete sa korčuľovať? Ja som sa nevedela.

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 2
Keď sa niečo rozbehne...

Kornélia Kováčová

Keď sa niečo rozbehne...

V mojom predchádzajúcom článku som písala o tom, ako som prekonala strach z hrania v kostole. A dnes sa mi stalo zasa niečo nepochopiteľné, alebo ani neviem ako to nazvať.

  • 21. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 0
reklama
Ako sa zbaviť strachu...

Kornélia Kováčová

Ako sa zbaviť strachu...

Slovo strach asi nikomu netreba vysvetľovať. Každý sa bojí niečoho iného, niekto injekcie, niekto bolesti, niekto sa bojí zasa zvierat.

  • 20. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 769x
  • 4
Vianočná rozprávka

Kornélia Kováčová

Vianočná rozprávka

Kde bolo, tam bolo, bolo raz jedno kráľovstvo!

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 411x
  • 3
Mám rada pani učiteľku, lebo mi vytiahla zuby

Kornélia Kováčová

Mám rada pani učiteľku, lebo mi vytiahla zuby

Deň za dňom, týždeň za týždňom ubieha. Ani sme sa nenazdali a je tu november. Prázdniny sú ešte v našich myšlienkach, ale už sa v škôlke učíme všeličo nové.

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 904x
  • 2
Afrika očami detí

Kornélia Kováčová

Afrika očami detí

Včera večer som počula zaujímavý príbeh, ktorý ma oslovil.

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 113x
  • 0
Nový začiatok v našej škôlke

Kornélia Kováčová

Nový začiatok v našej škôlke

Každému sa už určite stalo, že niekedy len tak náhodou sa rozmyslí. Urobí niečo, čo vôbec nemal v pláne. Aj my, teda učiteľky Cirkevnej materskej škôlky sv. Terezky v Michalovciach sa takto rýchlo rozhodujeme. Pýtate sa prečo?

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 210x
  • 2
reklama
Len obyčajné malé Božie dieťa......

Kornélia Kováčová

Len obyčajné malé Božie dieťa......

Písal sa 11.apríl 2007. Niečo nové v mojom živote.Len tak náhodne som poslala žiadosť na zamestnanie...a odpoveď mi hneď prišla.....som prijatá!

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 2
Zbohom škôlka,lúčime sa,zbohom krásny detský čas.....

Kornélia Kováčová

Zbohom škôlka,lúčime sa,zbohom krásny detský čas.....

25.jún....ráno 3:05....zazvoní mi budík,musím vstať.Nechce sa mi,ale viem,že dnes je výnimočný deň!Pýtate sa prečo?Naší malí predškoláci dnes majú rozlúčku.Dlho sa pripravovali a bude to pre nich dôležitý deň!Tak Vám o tom porozprávam,ako sme to spolu s nimi i rodičmi prežili.

  • 26. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 264x
  • 2
Prekvapenie skoro ráno

Kornélia Kováčová

Prekvapenie skoro ráno

Je 16. jún 2008 ráno 6:30.

  • 17. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 495x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu