reklama

Učiteľky ako rodina

Dni 20- 22 apríl boli pre niekoľko učiteliek neobyčajnými. Neprišli sme ráno do triedy, nečakali deti, ale ani doma sme nesedeli. Predsa sme robili niečo, čo bolo pre deti. Mali sme totiž také menšie školenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Neviem, či sa ostatné učiteľky tešili, ale ja som už tie dni veľmi čakala. Ráno, keď sme si s kolegyňou sadli do vlaku, hneď nás očarila príroda. Prečo? Pozrite sa!

Obrázok blogu

Cesta nám ubehla veľmi rýchlo a priznám sa, že keby vo vlaku nehlásili našu cieľovú stanicu...

Po príchode na miesto nášho pobytu, ktorým bola dedinka Lietava, si každý vybral izbu, zložili sme si veci a po dlhej ceste sme si oddýchli. Potom nás čakala teta kuchárka s výborným obedom. Poobede sme mali možnosť spoznávať nové kolegyňe, porozprávať sa, poradiť sa. No niekto sa rozhodol pre prírodu, tak išiel na obhliadku miesta. A poviem Vám, že sa určite nesklamal!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Tie dni však prešli veľmi rýchlo. Ani sme si to nevšímli a už sme sa aj lúčili. Samozrejme nesmela chýbať ani rozlúčková fotka.

Obrázok blogu

Tak toto sme boli my- učiteľky z rôznych krajov Slovenska.

Každý si určite niečo pekné so sebou odniesol. Ja som však rada, že sme boli ako jedna rodina.

Cesta domov bola už menej zábavná. Každý bol unavený, pretože sme poctivo pracovali.

Ale moja únava nebola až taká veľká, aby som neodfotila niečo, čo nevidíme každý deň. Tento jav bude aj pre mňa nezabudnuteľný!

Obrázok blogu

Prajem všetkým učiteľkám veľa sily do svojho povolania. Ale čo je najdôležitejšie, aby svoju prácu vykonávali s radosťou!

Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu