reklama

Krásy prírody

Boli ste v poslednom čase niekde na výlet? Ja áno. V nedeľu sa rozhodlo, že sa ide na menší výletík. Potešila som sa, lebo o tom mieste som už počula veľa pekného, no zatiaľ som tam ešte nebola. A čo sme videli? Tak to Vám teraz ukážem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Tak toto malé stvorenie nám ukazovalo cestu za naším cieľom...

Obrázok blogu

Tento výhľad sme mali, keď sme došli....je to nádhera, však?

No na naše veľké prakvapenie sme tam aj sneh našli!

Obrázok blogu

Našli sme starý strom vo vode...tak prečo by sme sa neodfotili?

Obrázok blogu

A boli tam aj stromy, na ktoré sa dalo aj vyliezť!

Obrázok blogu

Dokonca sme aj tajničku skoro vylúštili :)

Obrázok blogu

Nebáli by ste sa takto stáť vo vode? My sme sa nebáli!

Obrázok blogu

Tento výhľad hovorí sám o sebe.......

Obrázok blogu

Matka príroda Nás volá. tak poďme a objavujme spolu krásy prírody!

Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu