reklama

Inšpekcia skoro ráno!

Dnes ráno, keď som si otvorila oči, povedala som si: „Konečne piatok!" Nevedela som však, ako nikdy nikto, čo ma dnes čaká. Vedela som iba, že dnes je moja pracovná doba od 6:30 do 16:30. Umyla som sa, pobalila veci do práce, zamkla byt a pomalou chôdzou som sa vybrala na svoju cestu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 Keď som prišla do práce, prezliekla som sa a pretože bolo ešte skoro, nejako sa mi nič nechcelo. Tak som si sadla za stôl. Napadlo ma, že sa pozriem do triednej knihy, či tam mám všetko v poriadku. A v tom som započula od dverí hrubý mužský hlas:

 „ Dobré ráno! Inšpekcia! Poprosím Vás triednu knihu, plány a dochádzku!"

Rodičia, ktorí stáli na chodbe, pozorne sledovali, čo spravím. Pozvala som teda pána inšpektora do triedy a on si sadol za stôl. Pozorne si prezeral plány, triednu knihu, dokonca aj ranný filter. Snažila som sa byť milá a tak som sa ho opýtala, či mu môžem uvariť čaj. On však bol zaneprázdnený papiermi, ktoré mal pred sebou a preto, ako na znak, súhlasu, iba prikývol hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 No našťastie inšpekcia dopadla dobre, pretože to bol jeden kamarát, ktorý mal skoro ráno dobrú náladu a tak sa o ňu chcel podeliť.

 P.S Pán inšpektor, budúca vizitácia už bude bez čaju, ale s kávou.  

Obrázok blogu
Kornélia Kováčová

Kornélia Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý sa stále učí niečo od života Zoznam autorových rubrík:  Naší drobciOsobnosti,ktoré mám radaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu